ہم یقین رکھتے ہیں کہ بچے تجسس کے قدرتی جذبات کے ساتھ پیدا ہوتے ہیں اور کھیل پر مبنی تعلیم بچوں کو فطری طور پر سیکھنے کی رغبت دیتی ہے۔ وہ اپنی دنیا کو خود ہاتھ سے چھو کر ، حسیات پر مبنی تجربات کے ذریعے بہتر طور پر جان پاتے ہیں جو انہیں فعال طور پر شرکت کرکے ، مانوس اور غیر مانوس دونوں کے معنی واضح کرتا ہے۔ پلے گروپ معاشرتی رابطوں کا باعث بنتا ہے ، جو معاشرتی اور جذباتی مہارت پیدا کرنے کے مواقع فراہم کرتا ہے۔
بچے ایک ساتھ کھیلتے ہیں ، گفتگو کرتے ہیں، سمجھوتہ کرتے ہیں ، خود پر قابو رکھتے ہیں ، اور مشترکہ خوشی ، مایوسی اور حیرت کے جذبات سے گزرتے ہیں۔تنازعات کھڑے ہونے پر بچوں کا کھیل جذباتی، تدبیری، تحمل اور بردباری ، مسئلہ حل کرنے ، لچکدار اور اعلی سطحی سوچ کے اظہار کا باعث بن سکتا ہے۔ ہم سمجھتے ہیں کہ ایسے تجربات طلبا ء کو بچپن اور بزرگی کے اوائل میں مددگار ہونگےجو دنیا کو وسعت ِ سوچ اور تنوع سے دیکھنےمیں مددگار ہونگے۔
کھیل کے ذریعے ، طلبا پلے گروپ ،نرسری اور کنڈرگارٹن کے لئے درکار تمام تعلیمی مہارتوں کو سیکھتے ہیں۔ ان مہارتوں میں خطوط ، ہندسے ، اپنے نام کیسے لکھیں ، کہانیاں سنانا ، گانے گانا ، موسیقی سے لطف اندوز ہونا اور پہیلیاں حل کرنا شامل ہیں۔