fbpx

نصاب کی جھلکیاں

مکتب کا نصاب بچوں کی دلچسپیوں اور تجسس کو ابھارنے کے لیے احتیاط سے تیار کیا گیا ہے۔ یہ نصاب تعلیمی لحاظ سے مشکل اور وسیع ہے۔ اس نصاب کی ہمہ گیری آپکو ہر م اردو اور انگریزی ادب ، نظریاتی ریاضی ۱ور کمپیوٹر سائنس اور روبوٹکس تک نطر آئے گی۔

بچوں کی سرگرمیوں پر مبنی پری اسکول

مکتب کا پری اسکول کا نصاب بین الاقوامی معیار ، جن کی بنیاد تھیوری اور پیشہ ورانہ پریکٹس پر پورا اترتا ہے۔ یہ بچے کی جذباتی، سماجی، تخلیقی، علمی اور جسمانی صلاحیتوں پر توجہ مرکوز کرتے ہوئے، مجموعی طور پر بچے کی نشوونما پر زور دیتا ہے۔ مکتب پری اسکولرز ہمارے تجربہ کار اور پرورش کرنے والے اساتذہ کی نگرانی میں ترقیاتی طور پر مناسب سرگرمیاں "کر کے سیکھتے ہیں"۔ پری اسکول کے کمروں میں ریاضی، سائنس، زبان، آرٹ اور موسیقی کے لیے مختلف قسم کے سیکھنے کے مراکز ہیں۔ ایک پلان کے تحت ، بچوں کی حوصلہ افزائی کی جاتی ہے کہ وہ انتخاب کریں کہ وہ کس دن کون سے تعلیمی مرکز جانا چاہتے ہیں۔ یہ بچوں کی حوصلہ افزائی کرتا ہے کہ وہ اپنے ساتھیوں کی خصوصیات کو مثبت نقطہ نگاہ سے دیکھیں اور ان کی تعریف کرتے ہوئے اپنے سیکھنے کا راستہ خود بنائیں۔

سٹیٹ آف دی آرٹ روبوٹکس

مکتب روبوٹکس پروگرام بچوں کو ابتدائی عمر میں ہی STEM سے متعارف کراتا ہے۔ مکتب کا نصاب کمپیوٹر پروگرامنگ اور روبوٹکس کے درمیان توازن قائم کرتا ہے۔ عالمی شہرت یافتہ code.org کے تیار کردہ نصاب کے ذریعے بچوں کو بلاکس پر مبنی پروگرامنگ سے متعارف کرایا جاتا ہے۔ اس پروگرامنگ کے تجربے کے بعد، بچے ٹیکنالوجی اور انجینئرنگ کے ساتھ کھلے دل سے مشغول ہونے کے لیے Lego WeDo روبوٹک کٹس کا استعمال کرتے ہیں۔ مڈل اسکول جانے سے پہلے، بچے Scratch اسکریچ , جو MIT میں ایجاد کی گئی تھی، سیکھنے میں ایک سال گزارتے ہیں، مبچوں ۔ ایلیمنٹری اسکول کا حتمی ڈیزائن پروجیکٹ پورے جونیئر اسکول کے نصاب کو اکٹھا کرتا ہے۔

مڈل اسکول کے سالوں کی خصوصیت ڈیڑھ سال Pythonکی پروگرامنگ ہے۔ آخری سال Arduino اور Raspberry Pi کمپیوٹرز کا استعمال کرتے ہوئے حقیقی زندگی کی ایپلی کیشنز کی ڈیزائننگ، تعمیر اور پروگرامنگ پر صرف کیا جاتا ہے۔انٹرنیٹ آف تھنگز IOTپر کام کرنے کے نتیجے میں بچے ٹیکنالوجی کو محض استعمال کنندگان کے بجائے ایک ڈیزائنرز اور انجینئر کے طور پر دیکھنا شروع کر دیتے ہیں۔

ریاضی پر گرفت

مکتب عالمی شہرت یافتہ سنگاپور کے ریاضی کے نصاب کی پیروی کرتا ہے، جو کنکریٹ سے تصویری سے خلاصہ کی طرف منتقل کرکے ریاضی کی تعلیم دیتا ہے۔ اس نقطہ نظر نے سنگاپور کو ریاضی کے بین الاقوامی امتحانات جیسے PISA اور TIMSS میں خاص برتری دلوائی ہے۔ مکتب اس نقطہ نظر کی جو ریاضی کے تصورات کی گہری سمجھ پیدا کرتا ہے، پیروی کرتا ہے ۔ ایک بار جب بچے ریاضی کی بنیادی باتوں کو اچھی طرح سمجھ لیتے ہیں، مکتب کے طلباء ریاضی کے حلقوں(Math Circles) سے روشنا س کرائے جاتے ہیں۔ یہ پریکٹس روس میں شروع ہوئی جو ریاضی میں بچوں کو دریافت کرنے کی ترغیب دیتی ہے اور جدید ریاضی میں موجود تصورات کی طرف لے جاتی ہیں۔ 

اعلیٰ معیار کا لٹریچر

ہم نے طلباء کو اعلیٰ معیار کے ادب سے متعارف کرانے کے لیے کثیر جہتی نقطہ نظر اپنایا ہے۔ اردو میں، پاکستان کے غیر معمولی بھرپور ثقافتی ورثے کو اقبال، فیض اور جالب جیسے شاعروں کی موسیقی کی تقریبات کے ذریعے بچوں کو ادب سے متعارف کرانے کے لیے استعمال کیا جاتا ہے۔ اسکے علاوہ ہہمارا مڈل اسکول کا نصاب طلباء کو چیلنج کرتا ہے کہ وہ نہ صرف نفیث دہلی اردو سے لطف اندوز ہوں بلکہ پیچیدہ فلسفیانہ اور اخلاقی مسائل کو بھی دریافت کریں۔

اردو کی طرح ، ہم اپنے بچوں کو انگریزی ادب کے ایک رینج سے روشناس کراتے ہیں جس میں شیکسپیئر کے تین ڈرامے، برونٹے، بیکٹ اور کافکا کے ناول، کلاسیکی اور جدید شاعری کی کئی اقسام، اور مختصر کہانیوں کی ایک وسیع انتخاب شامل ہیں۔ 

ہم اپنے سالانہ ڈرامے کو ا لٹریچر پروگرام کو تقویت دینے کے لیے بھی استعمال کرتے ہیں۔ ہمارے منفرد سالانہ ڈرامے میں منٹو کا انصاف، شیکسپیئر کا میکبتھ اینڈ مرچنٹ آف وینس، پطرس بخاری کا انجام بخیر، امتیاز علی تاج کا چچا چھکن کی عینک اور چچا چھکن نے خط لکھا، اور رولڈ ڈال کا چارلی اور چاکلیٹ فیکٹری پیش کیے گئے ہیں۔

سوچنے پر مجبور کرنے والا سماجی مطالعہ

سماجی علوم کا بنیادی مقصد بچوں کو ایک دوسرے پر منحصر دنیا میں متنوع اور جمہوری معاشرے کے شہری بننے میں مدد کرنا ہے۔ بچے کے تجربے کے ساتھ حقیقت پسندانہ روابط قائم کرنے کے لیے، عالمی مسائل کے بارے میں سوچنے سے پہلے مقامی ماحول میں مسائل کو سیاق و سباق کے مطابق بتانا ضروری ہے۔ جونیئر اسکول میں، ہم نے اپنا مواد تیار کیا ہے جو طالب علموں کو ایک متبادل نقطہ نظر فراہم کرتا ہے اور کھلے عام سوالات پوچھتا ہے جن کا متعدد طریقوں سے جواب دیا جا سکتا ہے۔ یہ مقامی مسائل پر تیار کی گئی تنقیدی سوچ ہمارے مڈل اسکول پروگرام، جو بین ۱لاقوامی مسائل پر زیادہ توجہ دیتا ہے، کی بنیاد رکھتی ہے-

جیسے جیسے بچے بالغ ہوتے ہیں، مڈل اسکول کا نصاب طلباء کے لیے عمر کے لحاظ سے موزوں اصل ذرائع کو متعارف کرایا جاتا ہے تاکہ وہ غور و فکر اور تنقید کریں۔ اس مقصد کے لیے ہم سٹینفورڈ یونیورسٹی میں تیار کردہ مواد کے ساتھ اپنے نصاب کو آراستہ کرتے ہیں۔ نصاب کا آغاز محض ایک دستاویز کے ساتھ ہوتا ہے جس میں "لنچ روم فائٹ" کو بیان کیا جاتا ہے اور مختلف بچوں کے متضاد اکاؤنٹس کو ایک مربوط تصویر میں جمع کرنے کی کوشش کی جاتی ہے۔ یہ سادہ مشق مڈل اسکول کی تاریخ کے نصاب کے لیے اسٹیج متعین کرتی ہے جو طلباء کو عام طور پر رکھے گئے مفروضوں پر سوال کرنے، مصنف کے تعصب سے آگاہ ہونے، اور واقعات کو پیچیدہ کثیر جہتی عمل کے طور پر سمجھنے کی ترغیب دیتی ہے۔

تجرباتی سائنس

مکتب کا سائنس فلسفہ طلباء کو مشاہدہ کرنے اور تجربہ کرنے کی ترغیب دیتا ہے۔ سائنس کا نصاب اس حقیقت پر بنتا ہے کہ تمام طلباء کو اپنی روزمرہ کی زندگی میں مادے اور جاندار چیزوں کے بارے میں کچھ تجربہ ہوا ہے۔ نئے خیالات لیبارٹری میں طلباء کے ٹھوس تجربات پر مبنی ہوتے ہیں۔ طلباء تجربہ کرتے ہیں، ڈیٹا اکٹھا کرتے ہیں، ڈیٹا کے بارے میں سوچتے ہیں، اور پھر اس کے بارے میں ذہین نتائج اخذ کرنے کی کوشش کرتے ہیں۔ یہ سائنس کے تمام روایتی پروگراموں کے اس نقطہ نظر کے بالکل برعکس ہے جو "علم کی منتقلی" پر زور دیتے ہیں۔ ہمارے نصاب میں طلباء کو اپنے تجربات اور ان نتائج کا تنقیدی جائزہ لینے پر حوصلہ افزائی کی جاتی ہے ۔ نصاب دنیا کے مشہور تعلیمی اداروں جیسے میساچوسٹس انسٹی ٹیوٹ آف ٹیکنالوجی اور امریکن کیمیکل سوسائٹی میں تیار کردہ مواد پر مبنی ہے۔

urUrdu